Jump to content

Recommended Posts

• Prenume: Andrei , iar numele complet este Andrei Alin , fara sa zic numele de familie ca nu-i nevoie.
  • Nick: Andrey sau AndreyMND
  • Varsta ta: 14 spre 15.
  • Cu ce te ocupi?: Sunt elev la liceu.
  • Care sunt pasiunile tale? Ce iti place sa faci in timpul liber?: Pai n-am nicio pasiune dar insa in timpul liber imi place sa desenez si sa ascult bass.
  • De cand activezi in gaming? Ce iti place cel mai mult in el?: Activez in gaming de cand aveam 5 ani , imi place sa joc jocuri de tip-ul RPG / Shooter.
  • Te uiti la stream-uri? Ce stream-uri ti se par cele mai interesante?: Nu, nu ma uit.
  • Care joc te-a captivat cel mai mult? Fa un top al celor mai frumoase jocuri dupa parerea ta: Cel mai frumos joc pe care l-am jucat vreodata a fost seria "Assasin's Creed" , am un top al jocurilor foarte lung.. deci nu merita.
  • De cand activezi pe forumuri? Ce iti place, ce nu iti place la ele?: Am activat ca administrator pe un forum , dar insa a "decedat" .. iar acum activez ca moderator pe pubzone [aici] , imi place totul.. mai ales background.
  • Ce parere ai despre gaming-ul si comunitatile din ziua de azi?: Gaming-ul e ceva.. n-am parere. Comunitatile se deschid peste noapte.. dar insa sunt si unele comunitati foarte bune si calumea ca comunitatea asta.
  • Ce parere ai la comunitatea noastra? Ce ai schimba la ea?: Am o parere foarte buna deoarece fondatorul se ocupa de problemele noastre si al unora , iar membrii staff-ului nu ii cunosc, dar sper sa-i cunosc candva 🙂 .
  • De unde ai aflat de noi?: Am facut o postare pe facebook ca cautam o comunitate buna.. si mi-a aparut in cale Joben .. insa era comunitatea playgamers , acu' a devenit pubzone 🙂 .
  • Alte precizari: Sper sa ne intelegem bine si sa fim unitii , spor la gaming.

Salut! Bun venit in mica-mare familie! Ia un loc langa foc si simte-te ca acasa!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0
|