Jump to content
Sign in to follow this  
MeFX

Prezentare - MeFX

Recommended Posts

• Posted (edited)

Prenume:  Ma numesc Alex.
    Nick: MeFX.
    Varsta ta: Am 22 de ani.
    Cu ce te ocupi?: Sunt Student la o facultate de Inginerie si Claculatoare (micut programator in devenire) dar pe langa asta lucrez pentru Genesis Digital.
    Care sunt pasiunile tale? Ce iti place sa faci in timpul liber?: Imi place sa pierd timpul pe PC/laptop, sa ies cu prietenii, sa ies cu, cortul, hamacul, sa fac drumetii, imi place sa ma joc (nu conteaza ce, cat timp jocul e bun, e foarte bine venit). "Hands up" for XBOX ONE & PS4 & PC.

De cand activezi in gaming? Ce iti place cel mai mult in el?: In Gaming activez de ani de zile (inca de mic, copil mi-a placut sa ma joc, sa intru in acea lume virtuala plina de mister in care iti creezi caracterul dupa bunul tau plac) hai sa fim seriosi ca majoritatea ne facem caracterele asa cum vroiam sa fim noi in "Real Life" dar nu am iesit asa.  Imi place enorm deoarece ma relaxez, imi da o urma mica de adrenalina daca pot spune asa, imi place enorm si pentru ca, cunosc multi oameni de deferite mentalitati si imagini despre viata.
    Te uiti la stream-uri? Ce stream-uri ti se par cele mai interesante?: Ma uit uneori cand am timp. In general legate de Gaming si cand se mai lanseaza ceva telefon/tableta/...
    Care joc te-a captivat cel mai mult? Fa un top al celor mai frumoase jocuri dupa parerea ta: Sincer sa fiu jocurile care imi plac cel mai mult de pana acum sunt GTA5, FarCry Primal, MK11 si acum astept sa vad ce jocuri se vor lansa.
    De cand activezi pe forumuri? Ce iti place, ce nu iti place la ele?: Pe forumuri activez de ceva ani de zile aproximativ sa fie de vreo 8-10 ani. Imi place ca sunt inconjurat de oameni faini si ce nu imi place sunt unii "jegosi" care se baga in seama aiurea si fac rahaturi.